Dålig uppdatering häääär jao

Jag orkar egentligen inte blogga, men jag gör det ändå!

Igår ägde, fick faktiskt en fisk! Fast Frida och Anna-maja dödade den </3
Lika bra egentligen.. det var så synd om den. fick aldrig loss kroken ju..
Under natten kladdade jag och Frida ner Anna-majas ansikte med pennor och smink!
Hon sov som en stock.. prata lite i sömnen däremot.
Vi hade iaf riktigt kul!

Hjälpte mami att måla idag, as duktgt chey.
Kom typ nyss hem ifrån norrtälje med Anna-Maja.
Köpte hårfärg till mig, träffade albert och leo i två sekunder, dom var med någon annan också.. såg inte vem det var haha..

Vi gled, träffade Martin, och åkte hem.

Ikväll ska jag nog bika med Hubbi hahahhaha..

Hare bra, puss!



BBBBBBBeäsjhb

bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0