''Don't feel like picking up my phone''

Jag tycker verkligen det här är jobbigt, att man aldrig bara kan säga som det är och sen så är det över.
Fast sen vet man ju inte vem man ska tro på. 

Dagen var, inte speciellt märkvärdig. 
Marknad, liten som fan! 
Inte för att vår-marknaden någonsin varit stor, Och norrtälje får väll ändå inte plats med mer?

Jag hade planerat hallsta ( ni vet, där det är så jävla mycket drag ) med Anna-maja om två veckor.
Men då var det visst skärgårdsliv och skit. 
Fast jag tycker Hallsta är mysigt, på riktgit! 
Perfekt ställe att glida lite på. 

Köpte ett par shorts idag, as nöjd, billigt och bra. 
Jag har världens huvudvärk tror jag. En alvedon skulle sitta fint! 
Men det kan jag ju glömma att jag kommer få..
Vilka jävla misstag man gör? 

Nu är det 'Himlen är oskyldigt blå på Tv'

Vi hörs, ur snygga blogg, med så sjukt snygg header.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0