Du kan räkna med mig.

Om du någonsin finner dig själv, fast mitt i havet
Så ska jag segla över hela världen för att hitta dig
Om du någonsin finner dig själv vilse i mörkret och inte kan se
Så ska jag vara ljuset som hjälper dig

Find out what we're made of
What we are called to help our friends in need
Find out what we're made of
What we are called to help our friends in need

Du kan
räkna med mig som ett, två, tre
Jag ska vara där och jag vet när jag behöver det
Jag kan lita på dig som fyra, tre, två
Och du kommer att vara där för det är vad vänner gör.

If you toss and you turn and you just can't fall asleep
I'll sing a song beside you
And if you ever forget how much you really mean to me
Everyday I will remind you

Find out what we're made of
What we are called to help our friends in need

Du kan räkna med mig som ett, två, tre
Jag ska vara där och jag vet när jag behöver det
Jag kan lita på dig som fyra, tre, två
Och du kommer att vara där för det är vad vänner gör.

You'll always have my shoulder when you cry
I'll never let go, never say goodbye

Du kan räkna med mig som ett, två, tre
Jag ska vara där och jag vet när jag behöver det
Jag kan lita på dig som fyra, tre, två
Och du kommer att vara där för det är vad vänner gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0