Jävla regn?

Kul väder var det här osv. 
Jag var vaken till 4 inatt, helt själv också?
Satte på en film för att somna men istället blev jag skit pigg.. 
Jobbigt läge ner det blir ljust ute också.

Men nu är jag däremot inte lika pigg, klockan tre sticker jag och tittar på tjejerna. 
Vet bara inte hur jag ska ta mig hem.. men det löser sig nog!

Falcon har varit borta allt för länge nu.
Jag saknar dig bebis. Kom hem.
Pappa säger att det är räven, och mamma tror han är vid södersvik.
Vill ju självklart att han ska vara vid södersvik, men kan inte annat än att tro som pappa.
För det har gått en bra lång tid sen han försvann.
Jag skulle göra vad som helst för att få hem dig, det är sjukt hur jag saknar dig! 


Jävla regn!? dö. 
Är det regn när vi ska vandra nästa vecka så.. seriöst då åker jag hem. 
Sova i tält när det regnar? wiho! 
Jag längtar inte, verkligen inte. Det man ser fram emot är väll sovmorgonen?
Det är söndag idag!? måste packa.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0