Jag älskar oss.

Sov hos maja med mina bästa igår, åååh lovely ♥
Busade ute först, träffade lite människor, raggade också upp två nya vänner!
Adam & Franco! Hejhej, dom måste ha tyckt att vi var jätte jobbiga.. fast egentligen var dom nog super glada över att vi följde efter dom.
Efter det drog vi hem till majis, vi frossade godis där tills Gustav och Jonte kom.
Efter att dom drog frossade vi ännu mer, för så smala är vi! 

Jag har inga bilder att lägga upp, tog inte med mig kameran igår..menmen!

Maja och jag drog ner på stan idag, Anna-maja åkte hem tidigare.
Vi kollade på saker jag absolut inte hade pengar till, haha.

På bussen hem stank det sprit och det var bara jag och två andra fullgubbar på bussen.
Sen gick den typ sönder när vi var mitt ute i ingenstans. Love my life.



Nu ska jag gosa ner mig i soffan, svinkallt här.
Pusssss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0