Pigga tjejer här jao.

Hejhejhejhej hej.

Lite snabb update.

Jag ligger hemma hos victoria, vi har sovit hela dagen, wiho!
Pappa skulle hämta mig för ett tag sen, nu ringde han och sa att han glömde mig.
Tack dadi, det värmer. ♥

Igår var jag med Victoria hela dagen..från rådmansö till Norrtälje där det inte hände nånting.
Vi satt med Emil, Carro, Lovisa och någon mer..
Sen tog vi bussen till gräddö för att träffa några, men det sög också.
Så vi hoppade på bussen till Norrtälje igen, var med lite folk.
Runt 22 blev vi hämtade av Torias snälla far.
Vi åkte hem till Victoria, kröp ner i sängen och kollade på Bad Teacher!


Nu ska jag packa ihop mina saker,  bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0