I’m just sayin’, you could do better, Tell me have you heard that lately?

Hej på er! Jag skulle berätta om gårdagen..
Carro & Majis kom hem till mig, vi chilla i stuuuugan!
Filip var också där, såklart.
Han och Anna-maja var döds jobbiga, dom ska tydligen gifta sig om ungefär 20 år också.
Dom slängde typ kuddar på varandra, och grät av att dom skratta så mycket. Laggbarn.

Sen drog vi iaf till Ica, träffade Jonte och Max! As glada killar.
Sen hem till mig igen, var där i cirkus två sekunder, Tillbaks till Ica, där lite annat folk var,  sen till Carro och tillbaks till Ica igen.  
Vi satt där ett tag, tills vi hörde någon i skogen.
Det lät som att människan typ ströp sig själv eller något?! Så jävla äckligt..
Så skulle Max kolla vem det var, då kastar människan typ stenar emot oss!? 
Jag, Anna-Maja och Carro var skapligt rädda, haha! :)

Jag & Anna-maja drog hem efter det, dom andra stannade. Dårar.

Nu ska jag sussa, slut i benen efter att vi gått så mycket i Täby!
Dom har gjort om en massa ju, så jag gick fel hela tiden..
Hittade världens dröm butik också, jag dog när jag såg kläderna. 
Så jag är ganska hundra på vad jag kommer att få av tomten i år ;)
Nej, nu måste jag sova..

Puss & hej! 






KAMERA SLADD - GONE
Det är förklaringen till varför ni inte får några nya bilder. 
Den försvinner seriöst jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0