Test grej, typ.


ÄRLIGHET

Jag är kär nu
- Nej.
Jag har sårat nån så de börjat gråta - Ja.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Yes.
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -  Ja..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - haha gud ja.
Jag har smygit ut utan lov - Ja, eller, halvt.
Jag har ljugit om var jag är för någon - Ja.
Jag har en hemlighet som ingen vet - Yesyes
Jag har struntat i ett prov - Det tror jag inte. :)

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- Ja.
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nope.
Jag kan inte svälja piller - Haha, jo.
Jag har tagit mediciner mot depression - haha ja, faktiskt.
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nejnej.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Nästan.
Jag har vaknat gråtande - Jahadu.
Jag har somnat gråtande - Ja.

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - haha ja..
Jag har sett en fallande stjärna - Nej, eller jo, kanske.
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna -
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Nej, det är läskigt.
Har sparkat en kille mellan benen - Jajaja
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nä!
Druckit en hel liter mjölk på en timme - haha säkert! Eller nej.. det har jag nog inte.
Jag har medverkat i en teater - Ja!
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Jao. :)
Du har fångat en snöflinga med tungan - Haha, Det gör väll alla när det snöar?
Jag har suttit på ett tak på natten - Jag vet inte faktiskt..
Jag har aprillat någon - Öh.
Jag har åkt taxi - Kan hända! Tror inte det haha!
Jag har ätit sushi - Ja, fyfan.
Jag har åkt snowboard - hahahaha nej, räcker med att jag gjort bort mig på skidor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0