hatar hatar hatar det här, hejhej.

Just nu sitter jag hemma, knaprar tabletter.. ska bara ta 10 stycken om dagen, det är ju chill?! 

Det var typ partyparty på U-huset igår hahaha, laser & grejer!
Fast det gick ju inte att vara där inne speciellt länge, man blev så satans yr. 
Skulle egentligen hem vid sju, sen så fick vi veta att det skulle vara någon grej där så stannade i Norrtälje till kanske.. Elva / halv tolv? 
Ägde när bästis hanad kom, så jävla glad hahah! 
Sen var det någon jätte jobbig vakt där också.
Rotade i min väska och grejer hahaha.. 

-du har inte druckit nånting va?
-nej?

nån minut senare

-Man får inte komma in om man har druckit
-Jag har ju inte druckit?! jag kan blåsa om du vill?

Typ tre sekunder senare

-Jag vill kolla igenom din väska.
-va?
-Öppna din väska

hahaha så ägd när jag bara hade typ läxor & bindor i väskan.


Men nu ska jag dra, så vi hörs senare! puuuuss & hej! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0