Love is louder than the pressure to be perfect

Godmorgon folk! Jag vill verkligen sova mer, men dumt nog dealade jag med mina föräldrar om en viss tid jag skulle gå upp. Urkh.
Somnade kanske runt 3.. dock tidigare en natten innan, så rätt bra ändå!
Imorgon är det ju skola, säkert en sån där slapp dag man skulle kunna skita i, men hellre det än att plugga.
Jag vill flytta utomlands. Nu. På en gång. Bortbortbortbort, har tjatat och tjatat och tjatat.. men drööööm vidare Frida.

Nu ska jag äta frukost, kom på att jag har glömt det! Hahaha..
Sen får vi se vad jag hittar på, bloggar mer senare!


Cute cambild från här om dagen. Vi syns jätte mycket, speciellt jag & victoria!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0