Huvudet Sprängs, självdå?

Morgondagens lektioner är hemska. Riktigt hemska. 
Okej, vi har tre lektioner på hela dagen. Låter rätt chill? 
Men lektionerna är inte direkt korta. Det är dock rasterna, Helt fel alltså. Nu är det egentligen ingen som bryr sig om hur mina lektioner ser ut, men ändå..
Efter skolan imorgon blir det Täby C med snyggt folk. Drömma mig bort inne på Hollister.
Ska egentligen inte köpa något, lovade att bara följa med som ''sällskap'' med tanke på att jag shoppade upp alla mina pengar i Täby för någon vecka sedan.
Men fick ett presentkort på HM, så har jag tur så hittar jag något där! Kommer aldrig klara av att inte köpa med något hem. 
Tänkte kika lite på deras hemsida nu också, har ändå inget mer att berätta. 

Vi hörs senare gullnosar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0