Bara massa mys.

Drömde världens underbaraste dröm, där allt var prefekt. Och verkligen då man inte får vakna, så vaknade jag. Jag haaaaatar det, och det blir alltid så.

I alla fall, efter att jag vaknat så fixade jag mig lite. Sen åkte vi och hälsade på Robin på sjukhuset, och efter det lunchade vi på Kinaresturangen.
Rullade typ därifrån.. vidare till hemmakväll. Hahaha..
Hyrde tre filmer, och köpte massa gott. Så sen vi kom hem har vi bara myst i soffan med godis, chips och filmer.
SMALT & BRA.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske träffa Frida. Vi får se! 
Bloggar mer imorgon!



Myspys outfit.

Kommentarer
Postat av: haha

haha rullade från kinaresturang till hemmakväll hahahahahahahahahahahahahahah

2011-12-29 @ 20:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0