DEPP 4 REAL

Åkte till momo igår, med kusinvitamin.
Vi bastade och hade jätte mysigt!
Sov hos henne efter det, och när jag vaknade så märkte jag att alla nummer var borta.
Så himla ledsen är jag nu.. 
Visste verkligen att det skulle hända när jag tappade den tre gånger igår.
Jag är så himla dålig. I skolan också, därför ska jag plugga nu. TJAO.





Conor Maynard har startat med Conorcles, Igår! Tröstar mig med det.
Jag vet att ni är helt ointresserade av det här, men OM någon skulle vilja veta vad ''The Conorcles'' är för något.. Så tänker jag iaf lägga upp det!
Jag kan berätta att det är Conors Video Diarie, för er som inte ens orkar klicka på Play.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0