För att jag inte har något liv -

LOVAR DU ATT VARA ÄRLIG;  Yes sir.

OM JUST DIG;
FULLSTÄNDIGT NAMN;  Frida Maija Viktoria Gustafsson.
FÖDD I: Stockholm
BOR: Utanför norrtälje.
SMEKNAMN; Frida..?
INTRESSEN; Typ dans.

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD;
SAKNAT NÅGON; Otroligt mycket, ja.
ÅNGRAT NÅGOT; Nope.
LJUGIT; Tror inte det faktiskt, haha.
SVIKIT NÅGON; Anna-maja, hehe. Still love ya babe.
KÄNNT DIG SÄMST; Haha, ja.
GRÅTIT; Yes.
SKRATTAT; Jag skrattar för det mesta hela tiden, så ja. Speciellt åt mig själv.
VARIT SJUK; Ja!
VARIT UTOMLANDS; Nehedu.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN; Ja..?

KÄNSLOR;
GRÅTER DU OFTA; Inte ofta framför andra. 
SKRATTAR DU OFTA; Ja!
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU; Ont i min jävla nacke.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN; Konstigt.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD;  Nej.
HAR DU NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR;  Jao.

KÄRLEK;

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD;  Riktig kärlek.. Nej. 
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD; Nej.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN;  Haha, lite faktiskt. 
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID; Ja.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU; Tror inte det..
OM JA, VEM; -
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD; Inte en jävel, bortsett från Linnea♥
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN; Ja, Ja och Ja.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN; Absolut.
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU; Omtänksamma, roliga & mysiga!
SKA EN KILLE VARA SÖT ELR HET; 
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELR KORT;  Jag bryr mig ärligt talat inte.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELR BRUNETT; Det spelar ingen som helst roll.
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Haha, ooooooh no.
VILL DU EN KILLE; Klart.
SKULLE DU VARA REDO FÖR ETT FÖRHÅLLANDE; Jag vet inte, tror så.

UTSEENDET PÅ DIG;
BRUNETT ELR BLONDIN; Brunett.
ÖGON FÄRG; Oj.. Brun..? och lite grönt tror jag.
LÅNGT ELR KORT HÅR;  Typ inte kort, inte jätte långt heller.
SNYGG ELR FUL;  Med alla mina tusentals komplex så måste jag vara rätt ful.
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE; Jag ser ut som jag gör, orkar inte bry mig. Alla har nog komplex.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER OSV; ja.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL; Haha ja, men det var rätt överdrivet sagt.

HAR DU;
TESTAT RÖKA;  Nej..
TESTAT SNUSA; Nej.
SMAKAT ALKOHOL; Ja.
LEGAT PÅ SJUKHUS; Aop.
ÅKT FLYGPLAN ÖVER 24-TIMMAR; Nope, aldrig flygt.
GJORT NÅGOT DU INTE FÅR; Yeeeeesbox.


As härlig stol jag sitter på, inte alls sten hård.
Nu ska jag sova, Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0