För er som vill veta hur min jul har varit, och vad som fanns i mina paket!

Min jul spenderades tillsammans med Syskonen, Kimmie, Mor, Far, & Anders.
Lovely.
När jag vaknade fick jag en morgongåva, världens finaste blus. 
Sedan var det frukost, tomtegröt & skinkmackor. Efter frukosten så gjorde vi inte så mycket, satt i soffan och bara myste.
Mamma och jag fick efter det något ryck, så vi åkte till familjen Griberg! Lämnade lite julgodis, sa hej och så..
Kom hem lagom till kalle, då jag typ somnade när ferdinand kom. Som vanligt.
Efter det var det väll middag & julklappsöppning. Plus att Conor maynard sjöng live igen, all i want for christmas is you. Åh..
Underara jul.


Att inte kunna vara seriös när man fotar.




3år & 20år, ändå lika barnsliga.

CHRISTMAS PRESENTS.....mat?


Äntligen min underbara jacka, det blev vi två tillslut. Hjärtahjärtahjärtahjärta.




Ny mobil, ÄNTLIGEN.


Jag vet att bilden är mobbad, men i alla fall. Lejonkungen<3333333333x100.



Och sen lite annat som t.ex. Pengar..Parfym..Bodylotion..osv.

Det var min jul, hoppas eran har varit lika bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0