Hemma efter en heldag i täby

Shopping med bröderna, hm?
Skulle välja bland tre ringar, så jag fågar Felix och Alex vilken som var snyggast.
Felix säger såklart att alla är fula, sen hämtar han en ring som han tycker är snygg.
Hahhahahaha verkligen sånnadär ringar man köpte när man var liten, typ prinsessringar.
Dem var i alla fall inte till någon hjälp, Så det slutade med att jag köpte alla tre ringar.
Fick också lite kläder köpta. Jeans, tröjor,underkläder och så..
Nu är jag trött, så ska se film med syskonen. Sova tidigt inatt hade jag tänkt, har blivit jätte sent dem senaste nätterna, dem har ju fått för sig att spela monopol varje kväll. Haha..


Ursäkta bilden, jag vet att den är uppochner men den får vara så nu, och jag vet att jag är osminkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0