Hörde jag prov?

Antagligen, eftersom att vi har prov varje vecka nu för tiden.

Åkte till skolan idag! Morgonen startade med att jag skulle svälja två tabletter i cafeterian, och dom fastnade typ.
Jag grät nästan. Skit jobbigt, but no one caaaaares Frida..
Idag har jag skällt på Jonatan, han blev jätte arg och skällde på mig. 
Men han är glad på mig nu, hoppas jag!
Förlåt min vän, oskar också, förlåt!

Jag måste verkligen sminka mig nu, ser ut som jag vet inte vad.
Nyduschad brud!
Ska till Victoria ikväll, sover där oxå.
Anna-maja skulle nog också dit, wihooioio!
Förhoppningsvis kommer Oskar och Jonte, men man vet aldrig med dom.

Äh fyfan, ska göra något åt mitt utseende nu.
Vi hörs!

Busigt med en upsidedown bild och så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0