Eftersom att alla gör en sån här grej så kör jag också på det!

Lite sanningar om mig, wiho!

• Jag älskar oboy, typ det godaste som finns.

• Jag skulle nog dö utan musik.. på riktigt!

• Jag skrattar alltid åt mina egna skämt, oftast innan jag ens har sagt skämtet. Det suger. För då är det ingen som hör skämtet när jag skrattar så mycket..

• Jag somnar när jag ser film med Anna-maja och Carro, Alltid. Men det roliga är att det är bara när dom är med hahaha! puss snyggisar. 

• Jag kan inte ha hål i öronen, eller piercing i huvudtaget. För känslig hy typ?

• Jag hatar mitt hår, slitet, för kort, behöver platta det tusen gånger om dagen för att inte se ut som ett troll osv..

• Jag har varit beroende av alvedon, lite kul. 

• I min familj är vi 7 syskon. Men vi blir 8 syskon i December. Gaaaalet

• Jag hatar falska rykten, palla att det ens finns.

• Jag fyller år i November, det suger ganska så jätte hårt. Går inte at köra moppe då, för då har snön kommit.. Alltid ett år efter alla andra. wooooop.

• Om ett år kommer mitt liv gå under, dock kan jag inte berätta varför. Bara typ..felix som vet? haha..

• Jag dör när jag ser Alex pettyfer, dfghjkl

• Ibland får jag cp ryck, tex gråter och skrattar även fast ingen sagt något, det bara kommer liksom. Eller så ploppar det upp helt cp bilder i mitt huvud hahahahhaha då dör man. nästan så man känner för att dansa liksom. hahahha svårt att förklara. men nu glömmer vi det, hej!

• Jag har ketchup på Gorby's hahaha, trodde alla hade det? hahaha

• Jag är kort, hahahhaha. Det visste ni inte! 

• När jag lyssnar på musik i hörlurar känns det som att alla hör, även fast det bara är jag. Fast så kanske det är för alla hahaha

• Jag är övertrött, därför jag är typ..  som vanligt. haha nej men ni fattar. Eller egentligen kan jag ju inte säga att ni fattar, för jag har ju ingen aning. hahahha hejdå.


Nu får det vara nog! hahahah låter skit sur. Menar att det får räcka nu. 
Samma sak egentligen. Hejdå fisungar. slaaaash hyper tjej.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0