SVAR;

Postat av: Anonym

Alla vet att du älskar jonatan haglund men hur mycke egentligen?;)

SVAR: Nu har du missförstått allting, det är inte jag som älskar Jonatan, han älskar mig. Truue story





Postat av: Douglas

Nån pojke som kan ditt nummer typ ?:P? :PPpPppPP xP xD heh! :P


SVAR: Hahaha.. kul fred, men svaaar; FREDDAN.



Postat av: http://kingofstockholm.blogg.se/

Vart bor du? :)


SVAR: 20 minuter utanför Norrtälje, lalala.




Postat av: 


Fin blogg, är du kär i någon? 


SVAR: Tackar! Nej jag är inte kär i någon.



Postat av: ANDREAS - TJO

Fin blogg frida, är du kär? :)


SVAR:  Hahaha andreas, bra fantasi min vän. Nej jag är inte kär!



Postat av: http://majahelenalinnea.blogg.se/


Ligga?

SVAR: ååååååååja



Postat av: J ?

Hur många läsare har du?


SVAR: Det är ganska olika från dag till dag! och om jag uppdaterar ofta eller inte :).



Postat av:

GILLAR DU JUSTIN BÄVER?!?!

SVAR:  Justin Bieber* :)  men haha, jag tycker han är urgullig, lyssnar inte på hans musik så mycket längre men var på riktigt beroende förut haha..




Postat av: Your Lover ♥ akaaaa michelle

Vad fin du är..
vart klipper du dig? ♥


SVAR: Nämen detsamma hörru! Hehe, privat frissa u know.



Vart lagg när jag skulle kopiera era frågor så jag skrev om allt, svin jobbigt.

puss o hej, tiiiiiiiime toooooo sleeep! 


( struntade i alla jätte onödiga/oseriösa frågor som jag inte kännde för att ha med )

Kommentarer
Postat av: Jonatan<3<3<3<3<3

Jag vet att du älskar mig! men jag älskar dig med ;****

2011-09-02 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0