Försenade Svar.


Postat av:
hej du är jätte söt!

1. vilken skola går du i ?
2. hur gammal e du ? 
:)



Svar: Jag går i Rådmansö skola, Klass 7, Eller ja.. Klass 8 efter Lovet.


Postat av: Jim Jarvis
Vad heter du? :p

Svar: Frida Gustafsson?

Postat av: Anonym
Är du kär i någon just nu?

Svar: Nej, det tror jag inte.

Postat av:
Hur ska en kille vara?


Svar: Snäll, Rolig, Förstå när jag är seriös och inte, Hårfärg och sånt bryr jag mig inte om. 
Och så ska han våga säga vad han tycker. ;)

Postat av: youknow
Vilket är det finaste smset du har fått av någon?

Svar: Jag har ingen aning faktiskt..

Postat av: du vet vem
gillar du tomater?!

Svar:  Ibland :)


Postat av:
vem är din bästa vän? :)

Svar: Jag har flera Bästavänner, och dom vet vilka dom är.
Postat av: inte anna maja landin
tycker du om att bajsa?



haha tönt

Postat av:
1. hur många läsare har du? :)

2. när började du blogga?
3. plattar du håret, eller har du sådär rakt? 
4. vem är din bästa vän? 
5. vad ska du göra i sommar?
6. du är söt!



Svar:
1. Det är olika :) 
2. Ett bra tag sen, då hade jag en blogg med två kompisar. Men vi fattade typ ingenting. 
3. Haha, Jag plattar det! 
4. Svarade på det lite längre upp. 
5. I sommar ska jag göra en massa saker!
6. Haha, Tack! 


Det blev lite sär när jag kopierade frågorna och så, men ni ser nog vad det står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0