I don't want to put the world on fire, just light a little fire in your heart.

Nyvaken, väntar bara på att Alex ska komma hem från sin skolavslutning.
Vi ska bada, lovade han mig igår.
Det är ju typ hundra grader i vattnet!

Skolavslutningen var nog inte den bästa, jag sjöng nog inget alls!
Man kunde ju inte låtarna, och Victoria och Emma stog ju bakom och skratta så det gick ju inte att vara seriös heller.
Skrattade nog exakt hela tiden.
Gulligt att man fick stå längst fram också! När man inte kan texterna.
Haha..

Idag skulle vi typ tälta också, och köra våra 00:00 bad!
Jag är inte taggad alls, Eftersom att jag är sjuk i halsen..
Bra start på lovet!

Men vi har ju
hela lovet på oss..;)


Gullig gästbloggare jag hade va?
Har har lovat att skriva idag med faktiskt..
Men nu ska jag ut och försöka bleka det här håret lite!




Ni får bara se våra gulliga kläder, såg inte kloka ut när vi skrattade!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0