Tiiiiiiiiiidsfördriv

Vad ska du göra idag OM....

- Det regnar ute? Sitter inne och checkar film!

- Det är 30 grader varmt ute? baaaaada?

- Du får 500 kr? bränner pengarna så fort jag kan.

- Du hör sommarplågan "Om sanningen ska fram" på radion? Höjer.

- Du är ute och går och hittar en ensam liten unge som står och gråter? Oj.. antar att jag går fram till ungen.

- Någon frågar om du vill spela kubb? Meningslöst att spela när jag vet att jag vinner! 

- Du blir bjuden på en riktig äcklig glass? Haha, jag älskar glass? 

- En nära anhörig till dig säger upp bekantskapen? Inte blir jag speciellt glad iaf.. 

Jehovas vittnen kommer och ringer på din dörr? Skrattar haha:)

- Anders Bagge ringer och frågar om du vill vara med i nästa säsong av Idol? För jag är ju tillräckligt gammal osv!

- Du får välja mellan två filmer; Madicken och Kalle Anka? Madicken går ju på tv hela tiden.. Kalle!

- Du hittar slutet av en regnbåge? Letar efter kistan, det ska väll finnas en kista vid slutet? Eller?

- Facebook helt plötsligt börjar kosta pengar? Skumt när dom har skrivit på förstasidan ' Det är gratis och kommer alltid att vara det. '

- Du får en elak anonym kommentar på din blogg? Bryr mig ju så jätte mycket..

- Du får välja vilken middag du vill? Typ sallad, går ju inte att äta nåt annat när det är så varmt. 

- Du hittar en öppen gammal dagbok som tillhör din mamma? Frågar om jag får läsa den! 

- Du får två biljetter till en weekend i Paris? Åker dit med nån?  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0