Idag, Suger.

Vaknade 15:00.
Sova bort hela dagen kan man ju också göra!
Ändå piss väder ute.
Hyra film har vi gjort, så ska bara mysa i soffan.
Mamma har också fått för sig att jag ska baka, så får väll sätta igång med det snart.

Slänger in ett dagens test lite snabbt!

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Bra väder.

DAGENS KLÄDSEL: Mjukisar, Linne.

DAGENS FRISYR: Uppsatt i en slarvig toffs..

DAGENS LÅT:  Perfectly Lonely

DAGENS PLANER: Krypa ner i soffan och se en bra film, duscha..

DAGENS SAKNAD:

DAGENS DUMMASTE: Ingen, tror jag?

DAGENS MISSLYCKANDE: Jag kan inte misslyckas!

DAGENS DROG: Apelsin saft ♥

DAGENS KÖP: Har inte köpt något, aldrig att jag går ut i det här vädret.

DAGENS GODIS: Choklad!


DAGENS HUMÖR: Trött trött trött.


DAGENS CITAT:


DAGENS ROLIGASTE: Skåningar haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0