En sväng till himlen.

Det blåser, och blåser, och blåser osv osv. 
Anna-Maja Landin, ring mig ikväll, eller så fort du ser det här. 

Michelle (kusin) ringde mig vid kvart i tre, då stog hon och några vid gräddö affär så jag som ändå bara satt hemma cyklade dit. Då var det bättre med min vidervärk. 
Jag fick med mig henne hem dessutom. 
Hon åkte precis hem, men vi planerade att jag kanske åker till henne på torsdag, nästa vecka. 
Då har hon ju flyttat till norrtälje så tänkte hjälpa henne packa upp och så. 

Jag är så himla irriterad. Har messat med någon jävel som inte har comviq, slösat en jävla massa pengar. 
Så blir det fan alltid när jag tankar på pengar.

Fortfarande ingen data, så inga bilder.

Sommarlov snart! kom jag på..
Har tusen grejer att hinna med, och tusen människor att träffa.
Men det lär väll sluta med att det inte blir något alls. 
Men nu blåser världen bort, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0