Huvud axlar knä och tå, knä och tå.

Ont i hela kroppen.
Natten på riddersholm var väll okej.
Sov med Alex, Leo och Michelle.
Det skulle vara tyst på campingen 22:00, men ni kan ju tänka er själva hur lätt det är när man är många.
Men klockan 02:00 gav vi upp och gick in till våra stugor, somnade väll runt tre.

Vi vaknade inte av väckarklockan, så vi blev väckta av johan halv nio.
Då skulle stugorna vara städade och klara, och vi skulle sitta vid frukostbordet. Haha!
Snacka om att vi var trötta..

På åkerö så sov vi i ett millitär tält.
Jag låg nog lite överallt, skulle dygna men det slutade inte så bra. Somnade iaf mellan Leo och Alex igen..
Sen skulle jag och Michelle vara eld vakter, så då kom hon med.

Vaknade och var dödligt trött, skrek också åt michelle när hon försökte väcka mig imorse hahahaha..
Min kamera dog, men massvis med bilder har tagits. så det kommer senare!

Nu ska jag sova lite, Imorgon ska jag träffa doktorn. Äntligen.
Sen norrtälje.

Slänger kanske in ett inlägg senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0