I've been waiting for the white horse.

Ny blogg, Ingen design, inte ett skit! 
Det kommer väll senare men just nu har jag ingen ork. 
Så det blir väll nästa steg! 

Praktiserat måndag-Tisdag-Onsdag.
Underbart väder! Satt ute hela dagarna.
Praoa på Dagiset här i Gräddö, gick hem en sväng och solade dessutom!
Hur mer najs kan det bli? 

Jag har verkligen längtat efter värmen, och så kom den entligen! 
Underbart lycklig brud. 
Nu är ju vädret mindre bra men..
Carro och Jag var vid Roffes tidigare idag och skulle träffa Anna-Maja, men den jäveln sov.
Fast självklart kommer vi ge igen någon dag.. Det slipper hon inte. 

Mormor är här, Papi och Mami är på kryssning med släkt. 
Robin, Kevin och Kevins Flickvän Felicia är på väg hem. 
Så det blir fullsatt vid bordet även fast Mamma och Pappa inte är Hemma ;)

Huvudvärk, Filip har skrikit ett bra tag nu. 

Men så är det ibland! Nu ska jag iaf Hjälpa till att duka innan dom kommer hem, Ikväll blir det väll mys framför Tvn om det går något bra, och Imorgon är det vår marknad. 
Men inte har jag några stålar, haha!

Får skrapa! 


Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0