I will die someday, let's hope it's not today

Satt och lyssnade på Ulrik Munther – Life, där rubriken kommer ifrån, men
dagen är inte speciell på något sätt, Ute är det kallt och jag har inte gjort ett piss. 
Sovit har jag gjort.. Tills pappa väckte mig och talade om att det var middag.
Men jag var uppe ett tag innan jag sov, Gick ut till grabbarnas stuga ett tag. 
Såg på Tv och hade sjukt tråkigt. 
Sen kom Robin och Mårten från ingenstans, men dom stack lika fort som dom kom. 

Inte händer det något på datan heller. 

Och så saknar man Frida Anjou så man nästan dör, jävla skit att jag glömde mobilfan hemma igår. 





Kommentarer
Postat av: knarkis

så otroligt söt <3

2011-05-14 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0