Jätte onödiga sanningar om mig


Jag har sjuka humörsvängningar, haha.


Jag ska få ett till syskon, i december. Det blir nummer åtta, galet.


Jag dricker aldrig det sista ur ett mjölkpaket. Finns det ett öppnat paket så öppnar jag ändå ett nytt.


Hade jag pengar så skulle jag köpa en Iphone, seriöst. Orkar inte min tegelsten längre. Är dock inte så rik.


Min familj betyder mer än allt för mig.

Jag äter inte köttprodukter om det inte är en speciell köttmängd i, Petig tjej.


Jag plattar mitt hår flera gånger om dagen, Det suger. Sliter på det som fan, samtidigt som jag inte kan sluta.


Hatar när folk säger - Varför plattar du håret? Det är redan rakt.
Hur mycket ni än talar om för mig att mitt hår är rakt så kommer jag ändå att platta det. Så nu vet ni det.


Jag hatar äpplen, men älskar äppeljuice!



Conor Maynard är min dagliga drog. 



Fyller år imorgon! Familjemys + kimmie & Victoria såklart. 
Så småningom en tjejkväll också, myspys!


Jag älskar att lukta på pappas snus, ända sen jag var mindre har jag alltid snott hans snusdosor för att lukta.
Hahahaha, laggbarn.


Jag är kär i kärleken.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0