Förlåt, ehe.

Jag har inte haft tid att blogga, håller just nu på med headern till nya bloggen!

Jag spyr på skolfotot kan jag säga.. Hejhoppsnopp.
Sen stannade Jag, Julia och Michelle kvar efter skolan och tog ett kompisfoto, haha.
Gulliga som attans! 
Dyrt också.

Juste!
Vi håller på med ett miljö-arbete i klassen, i min grupp är det Jag, Mathias och Leo..
Uhuhuhu.. jag skulle ringa någon flygis gubbe och fråga om vi fick intervjua dom på onsdag.
Gjorde självklart bort mig.
Satte tuggumit i halsen när gubben svarade, typ stammade, sa hej två gånger, glömde säga vad jag hette osv..
Jag ooooorkar inte med mig själv, hejdå.

Nej, men nu ska jag fortsätta med headern, Och kolla på pengarna på bordet.
hahahaha så satans kul, aja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0