Forever I pray those beautiful eyes wanna fall upon me, And say, "It's alright, ' cause I'm yours.

Hallu!

Hade prov idag, uhu.
Jag hoppas det blev bra, även fast jag själv inte fattade det jag skrev.
Men..Godkänt måste jag faktiskt få.. nästan.
Hemma och pluggar idag, men norrtälje imoooorgon.

På riktigt, jag kommer snart inte kunna äta nånting förutom grönsaker snart.
Så fort jag läser vad allt innehåller så kan jag inte äta det längre.
Såg på tv när dom slaktade djur, Jag tror faktiskt inte att jag ätit kött sen dess..haha.
Jag blir typ äcklad. 
Men tja, vem bryr sig.
Jag har inget mer att säga, eller jo, jätte mycket, men jag måste plugga.  Bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0