wiowiowiwowiowio

Har inget att göra, så bloggar om dagen!

Först skola med massa huvudvärk.
Efter skolan drog jag in till norrtäle, hem till Michelle.
Var där ett tag, sen minns jag inte vad vi gjorde efter det.. bra minne, check

Nej men vi träffade typ Ludde, Simon, Viktor och Arvid..
Sen blev det åska och regn, wiho.

Efter det donken, med Toria, Viktor och Ludde.
Sen drog dom, jag stannade med wille ett tag, willes vänner kom, dom drog,  och så kom Hubbi, David, Martin (?) och nån mer.
Carro och Celine kom också efter ett tag.

När det slutat regna tog vi bussen ner till station, jag sa hejdå till dom och skutta vidare med Toria och Luddis.

Vi mötte några filurer, kissade, sen följde Disel och Viktor mig till bussen.. Höll på att missa den också, jätte pinsamt.

Nu sitter jag i sängen och kollar på Boog & Elliot.. Seriöst. Sen jag fick min tv är det den ända filmen jag kollat på.
Om och om igen..
hahaha, Jätte värdelöst inlägg, hejhej.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0